Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse
Дипломная работа по предмету "англійська філологія"
Заполните форму, чтобы купить данную работу
Вы можете купить готовую студенческую работу "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse". Также Вы можете заказать оригинальную работу "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse". Данная работа будет написана только для Вас. При написании работы "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse" Мы выполним все указанные Вами пожелания.
Чтобы заказать работу "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse", заполните форму заказа. В строке "Комментарий" Вы можете указать свой план работы "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse". Если Вы не имеете своего плана работы "Verbalization of the concept “success” in English Media Discourse", напишите объем, срок и другие пожелания и требования.
Категория: Каталог готовых студенческих работ / Дипломная работа
Количество просмотров: 856
Робота писана самостійно і захищена на " відмінно". У першому розділі подана характеристика когнітивній лінгвістиці, в другому- семантичні та фреймові структури лінгво - культурного концепту, а також визначені 6 семантичних груп з їхніми мікроцентрами.
CONTENTS
Introduction 3
Chapter I. Cognitive Linguistics. Theoretical grounding of the investigation of the concept in Modern English
1.1. Cognitive Linguistics as a science
1.2. Concept as a basic unit of Cognitive Linguistics
1.3. Methods and methodological principles of cognitive linguistics
1.3.1. Conceptual analysis
1.3.2. Frame analysis
1.4. Discourse: Types of Discourse
Chapter II. Peculiarities of the concept "success” in the English Media Discourse
2.1. Semantics and frame structure of the linguo- cultural concept "success”
2.2. Verbalization of the concept SUCCESS in the English Media Discourse
2.2.1.Semantic group 1. "Success – action” with microcenter – ‘hard work’
2.2.2.Semantic group 2. "Success - abstract result” with microcenter – "victory”
2.2.3.Semantic group 3. "Success - material/abstract” with microcenter – "wealth”
2.2.4.Semantic group 4. "Success – personality” with microcenter – "successful personality”
2.2.5.Semantic group5. "Success – quality, feature” with microcenter – ‘grace’
2.2.6.Semantic group 6. "Success - state or feeling” with microcenter – "recognition”
2.3. Phraseological verbalization of the concept "success” in the English Media Discourse
2.4. Informal lingual units denoting the concept "success”
Conclusion
Summary
References